Ymmarrus RTP-luvusta ja pelien varielusta
Kun istun alas tyopaivan jalkeen, haluan vain rentoutua. Spinogrino Casino tarjoaa yli 6 000 peliä, ja se on aika huima määrä. Joskus valinnanvaikeus iskee, mutta onneksi valikoima on jaettu selkeisiin kategorioihin. Voit tutustua aiheeseen tarkemmin osoitteessa ryoy.fi, jos haluat lisää vinkkejä pelien maailmaan. RTP eli palautusprosentti on se juttu, joka mietityttää monia pelaajia. ryoy.fi
RTP tarkoittaa teoreettista palautusta, jonka peli antaa takaisin pitkällä aikavälillä. Se ei ole takuu sun voitoistasi yksittäisellä pelikerralla. Ajattele sitä suuntaviivana. Jos peli on 96 prosentin RTP-luokassa, se palauttaa teoriassa 96 euroa jokaista pelattua satasta kohden. Talo ottaa tietysti oman siivunsa, eli ne neljä euroa. Se on normaalia toimintaa jokaisella kasinolla.
Testasin Spinogrino Casinon mobiilikäytettavyyden ja tässä on kokemukseni
Miten pelivalikoima vaikuttaa kokemukseen
Spinogrino on pakannut mukaan kaikkea mahdollista. Kolikkopelit ovat suosituimpia, mutta tarjolla on myös crash-peleja kuten Aero tai JetX. Pidän itse Plinko-peleista, koska ne ovat tosi suoraviivaisia. Keno ja raaputusarvat tuovat kivaa vaihtelua, kun haluan kokeilla jotain erilaista. Et tarvitse monimutkaista strategiaa näiden parissa.
Live-kasino on oma maailmansa. Siellä ei ole demo-tilaa, toisin kuin kolikkopeleissa. Sweet Bonanza CandyLand tai Infinite Blackjack tuntuvat tosi aidoilta. Itse tykkään testailla slotteja ensin demona, jotta näen, miten peli käyttäytyy. Sitten kun homma on tuttu, voin panostaa oikealla rahalla.
Spinogrino Casino rehellinen arvostelu kuukauden pelaamisen jälkeen
Bonukset ja pelien kierratys
Bonusehdot voivat olla välillä tosi sotkuisia. Spinogrinolla slottien kierratys on 100 prosenttia. Se on reilua. Korttipelit ja ruletti lasketaan mukaan vain 5 prosentin edesta. Live-pelit ovat usein nollassa, eli niita ei kannata pelata bonuksella. Muista tarkistaa tilanne kasinon tasapainosivulta.
Systeemi on siinä mielessä fiksu, etta voit keskeyttaa bonuksen milloin vain. Jos et halua kierrattaa, voit palata omaan rahaasi. Oletan kuitenkin, etta useimmat haluavat tavoitella niita ilmaiskierroksia. Ensimmaisella talletuksella saat 50 ilmaiskierrosta joka paiva viiden paivan ajan. Se on aika mukava lisa.
Vinkkeja pelaamiseen
Aina kannattaa muistaa, etta maksimipanos bonuksella pelatessa on 5 euroa kolikkopeleissa. Jos menet yli, bonus voi vaarantua. Pysy rajoissa, niin homma rullaa sujuvasti. Spinogrinon mobiilisovellus, eli se lisays kotivalikkoon, toimii todella hyvin puhelimellani. Se on selkea ja nopea.
Kokeile vaikka Gold Rush with Johnny Cashia tai muita BGamingin peleja, jos olet uusi pelaaja. Ne ovat suosittuja syysta. Muista silti aina omat rajasi. Kasinolla pelaaminen on viihdetta, ei keino rikastua. Kun suhtaudut siihen rennosti, pelaaminen on paljon mukavampaa. Itse olen nauttinut siita, miten nopeasti kotiutukset toimivat kryptovaluutoilla.
Pelaamisen hallinta
Tykkään siitä, että kasinolla on oikeasti työkaluja pelaamisen rajoittamiseen. Voit asettaa talletusrajat tai istuntorajat suoraan tilin asetuksista. Se on mielestäni tosi vastuullista. Jos huomaat, että pelaat liikaa, voit hyödyntää itsepoissulkemista. Pelaamisen pitäisi olla kivaa, eikä se saa stressata.
Turvallisuus on myös kunnossa. Tili on helppo suojata kaksivaiheisella tunnistautumisella. Käytän sitä itse aina, kun se on mahdollista. Se antaa mielenrauhaa, kun tiedän, ettei kukaan pääse käsiksi tiliini. Kun olet tehnyt ensimmäisen kotiutuksen, KYC-prosessi eli henkilöllisyyden vahvistus tulee ajankohtaiseksi. Se on ihan tavallinen juttu, joka tehdään vain kerran.
Yhteenveto pelikokemuksesta
Spinogrino on ollut minulle positiivinen yllätys. Pelivalikoima on valtava ja käyttöliittymä on selkeä. En ole mikään matemaatikko, mutta RTP:n ymmärtäminen auttaa hahmottamaan, miksi toiset pelit tuntuvat antoisammilta kuin toiset. Kaikki on kiinni siitä, mitä itse etsit peleiltä.
Jos haluat kokeilla jotain uutta, kokeile vaikka crash-peleja. Ne ovat nopeita ja niissä näkee heti, voittiko vai hävisikö. Se sopii hyvin illan viimeisiin peleihin. Pidä kuitenkin huoli, ettet jää jumiin yhteen peliin. Valinnanvaraa on riittävästi jokaiselle päivälle.